Translate

środa, 20 listopada 2013

CANDY

Ponieważ czeka mnie dużo pracy i będę miała mało czasu na blogowanie
ogłaszam Świąteczne Candy!

Specjalnie zaprojektowany kubek dla miłośników Hand Made
i ozdoby świąteczne z masy solnej.

banerek do pobrania



Zasady udziału w moim Candy
 
- pozostawić komentarz pod postem z chęcią wzięcia udziału
  w zabawie

- skopiować i podlinkować powyższe zdjęcie
  i wkleić je na własnym blogu

- zostać obserwatorem tego bloga

- osoby bez bloga pozostawiają komentarz z adresem e-mail


   Zabawa trwa do 16 grudnia, wyniki 17 grudnia. 



64 komentarze:

  1. Zgłaszam się! :) Banerek już dodany :) Ozdoby sa przepiękne a taki kubek na pewno by mi sie przydał :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    http://oliwiaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja też się zgłaszam :) Banerek dodany a obserwuje od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńka! Obowiązkowo się zapisuję. Obserwuję od dawna, banerek lecę wkleić. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. z wielką przyjemnością stanę w kolejce po takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne! Zgłaszam się z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z największą przyjemnością ustawiam się w kolejce po takie śliczności :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj,jezeli mozna to z radoscia sie zapisze na tak sliczne slodkosci.Pozdrawiam serdecznie.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się, a śnieżynki Paulinko włóż do kubeczka, bo nasza poczta jest niedelikatna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Z przyjemnością się zapisuję i zostaję na dłużej.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłam do Ciebie dzięki Anstahe...To u niej wypatrzyłam Twoje cuda i dzięki nim trafiłam tutaj... Kubki uwielbiam, motyle kocham i wszystko co jest fioletowe. Więc jeśli pozwolisz ustawię się w tym ogonku z chęcią przygarnięcia tego kubeczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny kubeczek i ozdoby też śliczne :) Z przyjemnością się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jestem kubeczkowym maniakiem więc ustawiam się w kolejce i liczę na odrobinkę szczęścia, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kubeczki i mam ich kilkanaście.
    Z przyjemnością dopisuje się po następny.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenciki, z Sercem:) Zatem zapisuję się z ogromną przyjemnością:)
    kamila.paluszak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem Handmademaniaczką, wiec chętnie zapisuję się po takie cudne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam kubki :)) uwielbiam hand made :)) o ozdobach świątecznych ręcznie robionych już nawet nie wspomnę! :D
    zgłaszam się :)
    agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie mogę przejść obojętnie koło tego kubeczka - uwielbiam motylki!!!! Ozdóbki też śliczne!!! Zapisuję sie z wielką nadzieją:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. zgłaszam się z haftyline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kubek prześliczny a ozdoby idealne na choinkę :)
    bardzo chętnie się zgłoszę do zabawy choć jestem "nowa" ;)
    mój mail: agnieszkamaat@gmail.com
    pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się! Niestety nie mam bloga, więc banera nie skopiuję :(
    e-mail: gkasia8@gmail.com
    Dzisiaj znalazłam twojego bloga i myślę, że skorzystam z wielu twoich pomysłów. Tak trzymaj!

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaale cuda! Ustawiam się w ogonku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przedłużam ogonek. Info tutaj:http://epokapapierowa.blogspot.com/2013/11/szalone-rozdawnictwa.html

    OdpowiedzUsuń
  23. mam nadzieję ze zwyciężę ja:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zapisuję się z wielką przyjemnością. Banerek już wstawiony na moim blogu www.starapracownia.blogspot.com pozdrawiam serdecznie Agnieszka:-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z wielką chęcią dopisuje się do listy. Banerek już dodany:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Candy w Alei Inspiracji wciąż trwa. Zapraszam gorąco do udziału. Do wygrania duuużo serwetek oraz przedmioty do zdobienia. http://alejainspiracji.blogspot.com/2013/11/candy-w-alei-inspiracji-10000-odwiedzin.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Dopisuję się :) Zapraszam również do siebie:szezlaczek.blogspot.com

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dopisuję się do kolejki :) Kubeczek cudny :) Banerek umieściłam na blogu lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce:)
    Obserwuję jako Megi
    Banner:http://duszy-czar.blogspot.com/
    email: fresalina@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne ozdóbki, oczywiście się przyłączam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam,
    nie wiem co jest piękniejsze - kubek czy motto na nim umieszczone... ? bardzo bardzo chętnie ustawiam się w kolejce i będę do tego 16 z niecierpliwością przebierać nogami :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Kubek jest cudowny! Dołączam i wklejam banerek na bloga: http://artbishop.blogspot.com/ . Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Nic nigdy nie wygrałam, więc może to jest odpowiedni moment. I kubek i gwiazdeczki przecudowne, więc niecierpliwie czekam na wyniki. Wspaniałe pomysły i świetne wykonanie. Pozdrawiam Agnieszka
    mail: agakurlapska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny ten kubas spróbuję szczęścia kathy-k@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudna rozdawajka - zapisuję się!

    OdpowiedzUsuń
  36. Z wielką chęcią zgłaszam się na Candy!

    Pozdrawiam.
    http://k-and-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. piekny kubek pierniczki jeszcze lepsze
    zgłaszam się
    mysiapysi10(małpka)op.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe candy. Taki kubek z chęcia przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam chęć wygranej:)
    banerek na http://fotoelfikowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna nagroda ! Bardzo chętnie ją przygarnę :) Banerek zaraz u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  41. piekne rzeczy do wygrania ustawiam sie w kolejce [pozdrawiam swiatecznie marta pingwiny@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie przygarnę te cuda :D
    Banerek wisi o tu -> http://craftykittysnook.blogspot.com/
    I jestem także nowym obserwatorem Twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyrażam przeogromną chęć wzięcia udziału w zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Ojjj... i ja ustawiam się w kolejce po te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Hello I'am Chris !!

    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    World-Directory is 192 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    You can forward this invitation to your friends

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and Makeup, crafts, handmade, cooking, paintings
    The Competition is open

    …....... /)
    ……... ( , )
    ….….|░░░|
    ……..|░░░|☆ Merry _(♥)_
    …..@|░░░|¸.¤“˜¨Christmas,.
    .¨˜“¤|░░ഐ¤ª@“˜¨¨y
    …¨˜“გª¤.¸::¸.¤ª☆“˜¨¨
    …¤¸*¸.¤ª“˜@¨¨¨*******.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale nastrojowo u Ciebie, zgłaszam się do candy.Pozdrawiam
    szyjikolorowozyj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Chętnie biorę udział w Candy :) groszkiczerwone.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Z wielką przyjemnością i jeszcze większą nadzieją pomarzę o Twoich słodkościach.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/. Obserwuję jako Terenia.
    Pozdrawiam cieplutko i życzę radosnego Adwentu

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja w długiej kolejce stanę po takie słodkości, choć szanse niewielkie pewnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ oraz zapraszam na moje Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam sie i ja. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  52. zgłaszam się do zabawy
    warunki spełnione
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. i ja też staje w kolejce banerek tutaj http://jagatakrr.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  54. Jejku ten kubek jest czadowy- z miłą chęcią wezmę udział w Twojej rozdawajce :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. karmel13@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się :)
    obserwuje jako: izusiaizusija
    baner jest na www.izusiaizusija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Kubek i ozdoby są przepiękne :).

    Chętnie i ja się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się i ja:)
    obserwuję jako Sabii
    a baner: isthemagichereforever.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  59. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce po to klimatyczne candy,
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  60. Witam serdecznie!!! Mój blog obchodzi pierwsze urodzinki. Z tej okazji chciałam zaprosić do udziału w moim CANDY. http://alejainspiracji.blogspot.com/2013/12/candy-urodziny-bloga-alei-inspiracji.html Do wygrania fajne nagrody przydatne przy tym, co najbardziej kochamy robić :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Trafiłam tutaj przypadkowo... ale chętnie zagoszczę na dłużej. Bardzo podobają mi się Twoje prace. Są klimatyczne, ciekawe i bardzo pomysłowe. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń