Translate

poniedziałek, 26 listopada 2012

ETYKIETY NA PRZEDMIOTY wzór nr 1

Tym razem podzielę się moim sposobem na oryginalne i wyjątkowe przedmioty decoupage. Na co dzień pracuje jako grafik w firmie reklamowej i z czasem zaczęłam wykorzystywać to do projektowania własnych wzorów. Zrezygnowałam z kupowania serwetek i oryginalnych papierów decoupage ponieważ było to dość kosztowne. Daje do duże pole do popisu, można ozdobić przedmioty dowolnym wzorem i napisem.



Postaram się umieszczać na blogu własne wzory a zacznę od najprostszych etykiet. Puste etykiety można wykorzystać i umieścić w nich własne opisy, wydrukować i gotowe.

UWAGA!!! Unikać drukowania na drukarkach atramentowych ponieważ wydruki podczas klejenia i malowania mogą się rozmyć, drukować na zwykłym papierze 80g.

Może ktoś ma jakieś specjalne życzenia?

22 komentarze:

  1. Ja mam, może jakieś fajne na ziółka? Byłabym wdzięczna.Bardzo podobają mi się Twoje etykiety.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, z wielką chęcią coś przygotuje. Jeżeli interesują cię jakieś konkretne zioła lub przyprawy napisz ;)Za kilka dni coś się pojawi.

      Usuń
  2. Etykiety świetne - chętnie skorzystam, szczególnie te nalewkowe się przydadzą :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. I te równie ciekawe - dzięki za udostępnienie ich :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem u Ciebie 1 raz, wędruję sobie po Twoich stronach:) Też lubię grafiki, czasem cos stworze swojego.....fajnie, że można korzystać z Twoich, jak mnie natchnie to podbiorę od Ciebie:) Oczywiscie z adnotacją skąd je mam:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć :)

    Mam specjalne życzenie ;) na naklejki z tekstem
    "Miód pitny
    rocznik: "

    Byłoby super jakbyś mi pomogła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję, dziękuję i raz jeszcze dziękuję !
    Jesteś wspaniała
    początkująca anna

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietne te etykiety mi przydadzą się na nalewki zapraszam do obserwacji mojego skromnego bloga w porównaniu z twoim szateva.blogspot.com będzie mi bardzo miło ja jestem początkująca

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć :) Jestem oczarowana twoim blogiem :D Dopiero co rozpoczynam swoją historię z decoupage.. A pierwszym większym projektem będzie przyprawnik dla męża, w którym będę chciała użyć Twoje nadruki.. Tylko proszę o małą podpowiedź, da radę wydrukować je na papierze ryżowym??

    OdpowiedzUsuń
  9. Przemysłowe urządzenia do znakowania? Polecam Promark Produkcja! Duża wiedza i doświadczenie w temacie! Pomogli wybrać sprzęt, który sprawdza się w codziennej pracy.

    OdpowiedzUsuń