Translate

wtorek, 22 stycznia 2013

CANDY

No i minął rok od pierwszego posta!!!
Postanowiłam, że z tej okazji podaruje komuś malutki drobiazg ;)

Złota szkatułka z aniołkiem i kolczyki decoupage ze srebrnymi biglami.





Zasady udziału w moim Candy
 
- pozostawić komentarz pod postem z chęcią wzięcia udziału

  w zabawie

- skopiować i podlinkować powyższe zdjęcie

  i wkleić je na własnym blogu

- zostać obserwatorem tego bloga

- osoby bez bloga pozostawiają komentarz z adresem e-mail



   Zabawa trwa do 22 lutego, wyniki 24 lutego. 












48 komentarzy:

  1. Szczęścia przez kolejny rok :)
    Oczywiście zgłaszam się:
    I do siebie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapisuję się, obserwuję od niedawna, ale podziwiam prace :) Zapraszam do mnie w odwiedziny i na wyzwanie !

    OdpowiedzUsuń
  3. zapisuję się po cudne prezenty i zapraszam na candy do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Grzecznie się ustawiam i liczę na szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace. Chętnie wezmę udział w zabawie. Zapraszam też do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj Paulo, Paulo. Twoje cudeńka zmusiły mnie do zostawienia po sobie sladu w postaci komentarza :) Od jakiegoś czasu Cię obserwuję, a czasu na komentarze wiecznie brak... Lubię Twój blog - podobają mi się Twoje prace. Staje grzecznie w kolejeczce po cukiereczki :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście piszę się Na Twojego pięknego aniołka i na pewno będę częstym gościem na Twoim blogu. Gratulacje z okazji rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pudełko cudne! i te kolory...moje ulubione:) dołączam do Twojego candy, jednocześnie życząc kolejnego roku owocnego blogowania oraz dalszej inspiracji do pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy. Zapisuję się, licząc na szczęście. Piękne są Twoje prace,aż chciałoby się taką mieć. Pozdrawiam Maria mazych@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prace :)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie Liebster Blog :)
    Pozdrawiam Basia.

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisuję się do kolejki :D
    linkinparkslover@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam i jak mozna to i ja sie zapisze.
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce i zostanę na dłużej :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią wezmę udział w zabawie ;) takie cudne drobiazgi :)) może poszczęści się choć trochę w dzień urodzin :) Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolczyki cudne i uwielbiam wszystko co z aniołkami więc prezent idealny dla mnie :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  17. piękna szkatułka - ustawiam sie w kolejce :)
    i z niecierpliwością czekam na losowanie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Z wielką chęcią się zapisuję i pozdrawiam!
    kasiamic1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekne candy z checią się zapisuję

    OdpowiedzUsuń
  20. Z chęcią stanę w kolejce po tak wspaniałe cukiereczki banerek na moim blogu hobbystyczna.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Staje w kolejce i ja :-) candy przecudne :-) pozdrawiam Agata
    Dyrdzielxd@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja rowniez ustawiam sie w kolejce;) Gratuluje rocznicy;) Wszystkiego dobrego, pozdrawiam, Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  23. biorę udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. biorę udział
    sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quiteja@interia.eu
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się :)

    gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne pudełko i kolczyki chetnie się zapiszę Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Po takie śliczności warto stanąć w kolejce, więc się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Stu lat......blogowania :D
    Z wielką przyjemnością dopisuję się do kolejki po "słodkości" :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale cudka! Mam nadzieję, że może tym razem szczęście mi dopiszę. A obserwatorem pozostanę z miłą chęcią. Pozdrawiam cieplutko!

    P.S- Link i banerek znajdziesz u mnie tutaj -> http://odskocznia-piwi.blogspot.com/p/candywymianki.html

    OdpowiedzUsuń
  31. cudo! zgłaszam się, obserwuję-w małym domku.
    pozdrawiam i zapraszam na moja rozdawajkę

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam i chętnie biorę udział w Candy:) Z okazji Roczku życzę Ci kolejnych wspaniałych chwil spędzonych w blogosferze oraz wielu ciekawych pomysłów:) Gorąco pozdrawiam i trzymam kciuki za te cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniałe candy, nie mogę przegapić takich frykasów za nic! :D

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. zgłaszam się również i lecę spałniać warunki
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. Lubię wszelakie anioły i oczywiście się zapisuję.
    pozdrawiam i zapraszam: http://www.jocart-pracownia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Genialnie się ta szkatułka prezentuje, jak kawałek smakowitego ciasta, nie sposób się nie zatrzymać ;) Pozdrowionka ;)
    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Z chęcią wezmę udział :)
    Obserwuję jako Marcela Pomper
    Banerek tu: http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. i ja chetnie sie przylacze do kolejki:) super pudelko a i kolczyki sliczne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. I ja ustawiam się w kolejce :) Zapraszam również do udziału w moim candy
    http://lamiacasa24.blogspot.com/2013/01/moje-pierwsze-candy.html
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również chętnie się przyłączę :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Paula! Małgośki mają imieninki 22 lutego może załapie się na prezencik:)))
    Pozdrawiam serdecznie! Wszystkiego dobrego i weny na czas:)
    Małgosia ladyart@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. raju jakie cuda to u Ciebie można zobaczyć. Z przyjemnością zapisuję się do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się i ja:)
    banerek:isthemagichereforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń