Translate

środa, 11 czerwca 2014

CANDY

Czas na CANDY!

banerek do pobrania


Do wygrania:

Bawełniana torba na zakupy,
bardzo gruba i solidna z nadrukiem informującym,
że Waszą pasją jest handmade ;)

Broszka i brelok decoupage 
w ozdobnym budełku ;)




Zabawa dla posiadających bloga lub facebooka! 
 
ZASADY:
1. Zostaw komentarz pod postem z chęcią udziału w zabawie

2. Umieś na swoim blogu banerek (jeżeli posiadasz bloga) z linkiem do Candy i polub stronę na facebooku Tworzę z Pasją


ZAPRASZAM DO ZABAWY ;D

47 komentarzy:

  1. :) z miłą chęcią wezmę udział w zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała torba - chcę ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też ja też! torba jest świetna :D must have hihi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie prezenty to i ja się zapisuję:) warunki już spełnione:).

    OdpowiedzUsuń
  5. I am in fact delighted to read this website posts which contains plenty
    of useful data, thanks for providing such information.

    Also visit my web site :: pound everybody

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne nagrody :) Bardzo chciałabym mieć taką torbę:)
    Ja również bardzo chętnie się zapiszę :) Banerek już leci na bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja stanę w kolejce bo torba jak dla mnie :-) A i zegarowe maleństwa bardzo mi się podobają
    pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli mogę, to chętnie zapiszę się. Wspaniały cukiereczek. Zegary sa przepiękne! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się zapisuję,może mi szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Staję w kolejce. Cudne cukiereczki, więc nie mogę odpuścić :)
    Pozdrawiam Dżej nej
    www.laboratoriumdzejnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. i ja staje w kolejeczce i gorąco pozdrawiam aa i zapraszam do mojej zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna torba, chętnie biorę udział Martyna Kicńska

    OdpowiedzUsuń
  14. Z przyjemnością staję w kolejce i dołączam do obserwatorów Twojego bloga :)
    Zapraszam do siebie: http://zakatekinki.blogspot.com/2014/06/cos-dla-asuchow-candy.html
    Inka

    OdpowiedzUsuń
  15. nie mogę się oprzeć :) od razu bloga dodaję do ulubionych bo widzę, że tu same cuuuda :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Moją pasją z całą pewnością jest handmade i tez takiego bloga prowadzę:) Zgłaszam się do Ciebie i przy okazji zapraszam na candy u mnie-----> http://negatyfffka.blogspot.com/2014/06/lakierowe-szalenstwo-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapisuję się z przyjemnością!
    Zapraszam też na moją zabawę :-)

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2014/06/candy.html

    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj! Bardzo chętnie zapisuję się bo torba jest rewelacyjna i w 100% zgadzam się z nadrukiem, że człowiek bez pasji nudzi swoją duszę ;))
    pozdrawiem serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Taką torbę, to i ja chciałabym!

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wezmę udział w candy jak i również zostanena dłużej :)
    Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny do siebie
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  21. Taki breloczek przydałby mi się z pewnością. Zgłaszam się :) Mój mail to: m.lewandowska89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. o ja bym chciała taką torbę, wszyscy by wiedzieli że coś tworzę
    banerek zabieram na bloga http://kreatywnybazarek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. torba prześwietna, może mi się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  24. Dołączam do zabawy :) Strona na fb polubiona, banerek na blogu http://lacusie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję się i ja :) Strona polubiona na Fb, banerek na blogu : http://justyna-tworzy.blogspot.com/. Cudownie tu u Ciebie :) trafiłam dzisiaj przypadkowo i na pewno będę często odwiedzać :) pozdrawiam serdecznie (,") muaaah (",)

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudo! Wpadam i ja :D
    Banerek na www.fiolkowewzgorze.blogspot.com, polubione też na Fb :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam. Trafiłam do Ciebie przypadkiem, przyciągnięta zdjęciem cudeniek przeznaczonych na candy... Choćby jedną rzecz chciałabym dostać :) Obserwuję blog, lubię FB, banerek jest u mnie z prawej strony. Pozdrawiam /violka

    OdpowiedzUsuń
  28. warunki spełnione, zatem mogę teraz "powalczyć" o szczęśliwy los :)

    OdpowiedzUsuń
  29. chętnie przyłączę do zabawy:)
    banerek umieściłam u mnie na blogu.
    pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. Z ogromną przyjemnością zapisuję się na Twoje Candy i z niecierpliwością czekam na wyniki :)
    Aga z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ słodkości!
    I jak tu się oprzeć?!
    Z radoscią udział biorę.
    Lubie na fb, banerek u mnie
    Mój Magiczny Decoupage
    Zapraszam w gości(fb, blog).
    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ustawiam się w kolejce, zaraz polubię na fb,banerek umieszczę niebawem na moim blogu,zapraszam do mnie lalkistasi.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. hello! wow! please enter my name...
    http://lapappilon.blogspot.com/
    Hugs, Eva from Serbia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Z chęcią przyłączę się i ja; banerek u mnie na blogu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się, taka torba aż się prosi,żeby śmigać z nią do sklepu z tkaninami :)
    Lubię na fb jako Ewa K.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bezapelacyjnie pasja uszlachetnia te nasze duszę , więc z nadzieją i przyjemnością ustawiam się po tak zacne skarby ;-)) http://nitkowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Z chęcią przygarnę te cudeńka, baner na monikanahamaku.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetne nagrody, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczna torba jak i biżuteria - nie można się im oprzeć :)
    Gratuluję pomysłu jak i samego wykonania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I ja bardzo chętnie staję w tej długiej kolejce.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Oczywiście lubię :)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się i ja:)
    banerek wisi:) fb lubię też:)

    OdpowiedzUsuń
  42. zapisuję się z przyjemnością, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. To jeszcze w ostatnim momencie zapiszę się:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. I jeszcze ja zdążyłam w ostatniej chwili zapisać się na takie cudności. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń